Dowiedz się więcej -
zobacz najczęściej zadawane pytania
Czym jest eKarta goodie?
eKarta goodie to wirtualna karta przedpłacona (prepaid), wydawana przez Bank Millennium S.A. w systemie płatniczym Visa. Możesz ją aktywować w bezpłatnej aplikacji goodie. eKartą możesz płacić online (podając dane karty) lub stacjonarnie - korzystając z wirtualnego portfela: Portfel Google lub Apple Pay. eKarta jest zawsze pod ręką - jej saldo możesz sprawdzić w aplikacji goodie w dowolnym momencie.
Jak aktywować eKartę goodie?
1. Pobierz aplikację goodie z:
>> Google Play (telefon z systemem Android)
>> App Store (telefon z systemem iOS).
2. Otwórz aplikację, zarejestruj się lub zaloguj, a następnie kliknij w zakładkę „Profil” w prawym dolnym rogu.
3. Wybierz opcję „Użyj kodu”, podaj otrzymany kod i swój numer telefonu, a następnie kliknij DALEJ.
4. Kiedy zobaczysz życzenia i informację o wartości otrzymanej karty, kliknij opcję AKTYWUJ.
5. Zostaniesz poproszony o potwierdzenie numeru telefonu (jest to ten sam nr telefonu, który podałeś wcześniej). Na podany numer telefonu otrzymasz wiadomość SMS z kodem do aktywacji eKarty. Kod wpisz w polu „KOD WERYFIKACYJNY” i wybierz ZAPISZ.
6. Twoja eKarta będzie widoczna w zakładce „Twoje goodie” w sekcji „Twoje eKarty podarunkowe”.
Gotowe! Twoja eKarta jest już aktywna i ważna 12 miesięcy.
W jakim czasie należy aktywować eKartę goodie?
Termin przewidziany na aktywację eKarty otrzymasz w komunikacie wraz z kodem aktywacyjnym.
Jaki jest termin ważności eKarty goodie?
Twoja eKarta goodie jest ważna w okresie 12 miesięcy od daty aktywacji.
Zawsze możesz sprawdzić termin ważności swojej eKarty w aplikacji goodie:
Twoje goodie >> Twoje eKarty podarunkowe >> wybierz kartę, aby zobaczyć jej szczegóły - tam znajdziesz datę ważności.
Gdzie znajdę eKartę po aktywacji?
Wejdź w zakładkę „Twoje goodie”, a następnie do sekcji „Twoje eKarty podarunkowe”.
Jak wrócić do procesu aktywacji, kiedy kod został już użyty?
Jeśli kod został już użyty, a proces aktywacji został przerwany, możesz do niego wrócić wchodząc w zakładkę „Twoje goodie”, następnie klikając w sekcję „Twoje eKarty podarunkowe”. Wybierz szarą kartę i postępuj zgodnie z instrukcjami.
Czy eKartę można ponownie zasilić lub połączyć eKarty goodie?
eKarta goodie nie może zostać ponownie zasilona. Możesz zakupić kolejną eKartę. Nie jest też możliwe połączenie kilku eKart goodie w jedną. Podczas zakupów stacjonarnych część kwoty możesz opłacić za pomocą ww. eKarty, a pozostałą za pomocą innej karty płatniczej lub gotówki.
Gdzie mogę płacić eKartą goodie?
eKartą goodie zapłacisz za zakupy w sklepach online (używając danych karty, dostępnych w aplikacji goodie) oraz sklepach stacjonarnych na terenie całej Polski (zbliżając telefon lub zegarek do terminala płatniczego - wymagane NFC)*.
* Możliwość płatności eKartą może zostać ograniczona do wybranych sklepów, marek lub branż. Sprawdzisz to w aplikacji goodie w sekcji "Jak korzystać" w szczegółach eKarty.
Jak płacić eKartą w Internecie?
Płatność eKarta goodie w Internecie odbywa się tak samo, jak tradycyjną kartą bankową.
1.Otwórz swoją eKartę w aplikacji goodie (znajdziesz ją w zakładce „Twoje goodie”, w sekcji „Twoje eKarty podarunkowe”).
2.Po wybraniu karty masz dostęp do szczegółów karty: data ważności, numer karty, kod CVV – są to niezbędne dane do realizacji płatności online.
3.Podczas wyboru sposobu płatności w sklepie internetowym wybierz „Płatność kartą” i wpisz dane eKarty goodie.
Pamiętaj:
W aplikacji możesz w dowolnym momencie sprawdzić datę ważności eKarty oraz dostępne środki.
Dla transakcji powyżej 100 zł konieczne jest użycie hasła do transakcji online dostępnego w szczegółach eKarty.
Jak płacić eKartą stacjonarnie?
1. Dodaj eKartę do jednego z wirtualnych portfeli (Portfel Google lub Apple Wallet) w swoim telefonie. Aby to zrobić wystarczy kliknięcie na ekranie szczegółów eKarty w aplikacji goodie „Dodaj do G Pay/ Portfela Apple”.
2. Upewnij się, ze masz włączony moduł NFC – płatności odbywają się zbliżeniowo.
3. Ustaw eKartę jako domyślną do realizacji płatności.
4. Zbliż telefon lub zegarek do terminala płatniczego.
W przypadku zakupów powyżej 100zł koniecznie będzie potwierdzenie transakcji poprzez odblokowanie telefonu lub podanie kodu PIN, który ustawisz w szczegółach eKarty.
Jak sprawdzić czy moje urządzenie obsługuje płatności mobilne?
Wszystkiego dowiesz się na stronach dostawców portfeli mobilnych:
>> Google Pay: https://support.google.com/pay/answer/7643995
>> Apple Pay: https://support.apple.com/pl-pl/HT208531
Podałem zły telefon kontaktowy podczas aktywacji - czy mogę zmienić numer telefonu przypisany do eKarty goodie?
Jeśli na etapie aktywacji eKarty został podany błędny nr telefonu - napisz do nas wiadomość e-mail na adres: kontakt@goodie.pl - podając błędny oraz prawidłowy numer kontaktowy, a my go zmienimy.
Jak dodać eKartę goodie do portfela wirtualnego Portfela Google / Apple Pay?
W aplikacji goodie, w szczegółach karty, kliknij w przycisk „Dodaj do G Pay/Portfel Apple”. To spowoduje otwarcie aplikacji wirtualnego portfela na Twoim telefonie - dalej postępuj zgodnie z instrukcjami.
Jak płacić eKartą dodaną do Portfela Google lub Apple Pay w sklepach stacjonarnych?
Aby płacić eKartą goodie należy sprawdzić czy Twój smartfon posiada usługę NFC i jest ona włączona (Ustawienia >> Połączenia >> NFC).
Po dodaniu eKarty do aplikacji Portfel Google lub Apple Wallet należy ustawić ją jako domyślną, a następnie zbliżyć telefon do terminala tak, jak podczas płatności zwykłą kartą.
Dodatkowo, w aplikacji Apple Wallet potrzebne będzie użycie odcisku palca lub wizerunku twarzy w celu potwierdzenia płatności.
W aplikacji Portfel Google dla transakcji powyżej 100 zł wymagane będzie podanie na terminalu płatniczym kodu PIN zdefiniowanego w aplikacji goodie przy eKarcie.
Płatności eKartami goodie można dokonywać w sklepach internetowych i stacjonarnych, które prowadzą swoją działalność na terenie Polski.
Kiedy należy ustawić kod PIN i w jaki sposób?
Nadanie PIN-u jest wymagane do autoryzacji transakcji powyżej 100 zł. W celu nadania PIN-u wystarczy, że zalogujesz się na konto w aplikacji goodie i przejdziesz do sekcji "Twoje eKarty podarunkowe". W tym miejscu znajdziesz przycisk "Ustaw kod PIN", po jego kliknięciu będzie możliwe ustawienie 4-cyfrowego kodu.
Czy zapłacę za korzystanie z Apple Wallet lub Portfela Google?
Nie. Korzystanie z portfeli umożliwiających płatności mobilne jest bezpłatne.
Czy mogę wypłacić środki z bankomatu z karty goodie?
Nie, nie ma możliwości wypłaty środków z bankomatu.
Czy mogę sprawdzić ile środków pozostało na eKarcie i do kiedy są one dostępne?
Tak, saldo Twojej eKarty będzie widoczne w aplikacji goodie. Znajdziesz je w szczegółach karty (Twoje goodie >> Twoje eKarty podarunkowe >> Szczegóły karty).
Co zrobić, jeśli termin ważności eKarty już minął, a były na niej środki finansowe.
Czy mogę je odzyskać?
Niestety po upływie terminu ważności eKarty, zostanie ona dezaktywowana. Zgodnie z Regulaminem nie ma możliwości zwrotu środków finansowych, które na niej pozostały.
Gdzie mogę zablokować/zastrzec eKartę?
Napisz do nas na adres e-mail: kontakt@goodie.pl. W wiadomości podaj dane umożliwiające identyfikacje (adres e-mail, numer telefonu).
W przypadku zastrzeżenia eKarty - trwałej lub czasowej lub nie ma możliwości skorzystania z niej z przyczyn niezależnych od Użytkownika, goodie może udostępnić Użytkownikowi nową eKartę z limitem do wysokości środków pieniężnych znajdujących się na rachunku eKarty.
Jak mogę złożyć reklamację dotyczącą transakcji eKartą?
Jeżeli chcesz złożyć reklamację dotyczącą transakcji, napisz do nas na adres e-mail: kontakt@goodie.pl. W wiadomości podaj szczegóły Twojej transakcji i dane kontaktowe (adres e-mail, którego użyłeś do rejestracji w goodie).
Czy mogę przekazać eKartę innej osobie (małżonkowi, dziecku)?
Nie, zgodnie z Regulaminem, z eKarty może korzystać tylko osoba, która otrzymała kod do jej aktywacji od Pracodawcy, Klienta biznesowego lub innego darczyńcy.
Dlaczego płatność eKartą została odrzucona?
Sprawdź, czy wystąpiła jedna z sytuacji poniżej, która mogła spowodować odrzucenie Twojej transakcji:
1. Niewystarczająca ilość środków na eKarcie.
2. Błędnie przepisane danych eKarty.
3. Sprawdź czy eKarta nie została zawężona do konkretnych marek, w których możesz dokonać zakupów. Taka informacja powinna być zawarta w komunikacie wraz z przekazaniem kodu aktywacyjnego eKarty.
4. Niepoprawne podanie hasła do płatności internetowych blokuje Twoją eKartę na 24 h. Po upływie 24 h możesz ponownie użyć eKarty.
5. Płatności eKartami goodie można dokonywać w sklepach internetowych i stacjonarnych, które prowadzą swoją działalność w Polsce.
W przypadku sklepów zarejestrowanych poza granicami naszego kraju nie ma możliwości płatności.
Nie widzę swojej eKarty w aplikacji goodie - co mam zrobić?
1. Sprawdź, czy zalogowałeś się na adres e-mail podany przy aktywacji eKarty w aplikacji goodie. Jeżeli nie, zaloguj się właściwym adresem e-mail.
Jeżeli opisana sytuacja nie dotyczy Twojego przypadku, przejdź do punktu nr 2:
2. Sprawdź czy Twoja eKarta goodie nie została przeniesiona do Archiwum.
Co zrobić, kiedy nie widzę danych eKarty?
W przypadku braku widoczności danych eKarty goodie prosimy o podjęcie następujących kroków:
1. Pobierz ze Sklepu Play/App Store najnowszą wersję aplikacji goodie.
Jeżeli to nie pomoże, przejdź do kolejnego kroku:
2. Zamknij inne aplikacje, które są uruchomione w tle. Gdyby problem nadal występował prosimy o wiadomość z informacją o rodzaju systemu operacyjnego telefonu (np. Android, iOS) oraz wersji aplikacji goodie (Profil >> O aplikacji >> Wersja aplikacji) na adres: kontakt@goodie.pl.