Dowiedz się więcej -

zobacz najczęściej zadawane pytania

Icon
Icon

Czym jest eKarta goodie?

Icon

W jakim czasie należy aktywować eKartę goodie?

Icon

Jaki jest termin ważności eKarty goodie?

Icon

Czy eKartę można ponownie zasilić lub połączyć eKarty goodie?

Icon

Podałem zły telefon kontaktowy podczas aktywacji - czy mogę zmienić numer telefonu przypisany do eKarty goodie?

Icon

Jak dodać eKartę goodie do portfela wirtualnego Portfela Google / Apple Pay?

Icon

Jak płacić eKartą dodaną do Portfela Google lub Apple Pay w sklepach stacjonarnych?

Icon

Kiedy należy ustawić kod PIN i w jaki sposób?

Icon

Czy zapłacę za korzystanie z Apple Wallet lub Portfela Google?

Icon

Czy mogę wypłacić środki z bankomatu z karty goodie?

Icon

Czy mogę sprawdzić ile środków pozostało na eKarcie i do kiedy są one dostępne?

Icon

Co zrobić, jeśli termin ważności eKarty już minął, a były na niej środki finansowe.

Czy mogę je odzyskać?

Icon

Gdzie mogę zablokować/zastrzec eKartę?

Icon

Jak mogę złożyć reklamację dotyczącą transakcji eKartą?

Icon

Czy mogę przekazać eKartę innej osobie (małżonkowi, dziecku)?

Icon

Dlaczego płatność eKartą została odrzucona?

Icon

Nie widzę swojej eKarty w aplikacji goodie - co mam zrobić?

Icon

Co zrobić, kiedy nie widzę danych eKarty?