REGULAMIN SPRZEDAŻY PREMIOWEJ PROGRAMU CASHBACK


(zwany dalej „Regulaminem”)

§1 Postanowienia ogólne regulaminu


Niniejszy Regulamin określa zasady udziału oraz przebiegu sprzedaży premiowej dla Programu cashback (dalej: „Sprzedaż Premiowa) a także nadzoru nad jej przeprowadzeniem i postępowaniem reklamacyjnym.

Organizatorem Sprzedaży premiowej jest spółka Millennium Goodie Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod adresem 02-593 Warszawa, ul. Stanisława Żaryna 2A, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XVI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego, pod numerem 0000111389, NIP: 5251574764, kapitał zakładowy: 500.000,00 zł (dalej: „Organizator”).

Fundatorem nagród w Sprzedaży premiowej jest Bank Millennium S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Stanisława Żaryna 2A, 02-593 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000010186 o numerze identyfikacji podatkowej (NIP) 526-02-12-931 i kapitale zakładowym o wysokości 1 213 116 777,00 złotych (dalej: „Fundator”)

§2 Definicje


Definicje i zasady korzystania z Programu Cashback opisane w Regulaminie korzystania z platformy goodie przez użytkowników dostępnym na

www.goodie.pl/regulamin mają zastosowanie w niniejszym regulaminie.

Nagroda w Sprzedaży Premiowej - nagroda w niniejszej Sprzedaży Premiowej stanowiąca zwrot dodatkowej kwoty pieniężnej na Konto (ponad Punkty Cashback) ustalanej jako procent od dokonanej transakcji lub stała kwota niezależna od wartości transakcji.

§3 Warunki udziału i wydania Nagród w Sprzedaży Premiowej


Sprzedaż premiowa organizowana jest na Platformie i ma na celu promocję Programu Cashback.Uczestnikiem Sprzedaży Premiowej może być Użytkownik, który dokona zakupu towarów lub usług Partnera, określonych w Okazji Cashback, na warunkach w niej określonych, w sklepie internetowym tego Partnera.

Warunki otrzymania Nagrody w Sprzedaży Premiowej i jej wysokość, będą każdorazowo ustalane w Okazji Cashback zamieszczonej na Platformie.

Nagrody w Sprzedaży Premiowej będą wydawane w ciągu 10 dni roboczych od spełnienia warunków, o których mowa w ust. 3 powyżej, na Konto Użytkownika.Nagroda stanowi przychód Uczestnika uzyskany w związku ze sprzedażą premiową, który jest zwolniony z opodatkowania na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych. Zwolnienie nie dotyczy nagród otrzymanych przez Uczestnika w związku z prowadzoną przez niego pozarolniczą działalnością gospodarczą, stanowiących przychód z tej działalności, który Uczestnik ma obowiązek rozliczyć według właściwych dla siebie zasad opodatkowania.

§4 Reklamacje


Reklamacje mogą być zgłaszane przez Uczestników w formie pisemnej na adres Organizatora podany w §1 ust. 2 za pomocą przesyłki rejestrowanej lub za pomocą poczty elektronicznej na adres kontakt@goodie.pl.Reklamacja powinna umożliwiać identyfikację osoby ją składającej w celu poinformowania jej o sposobie rozpatrzenia reklamacji. W tym celu składający reklamację powinien wskazać w reklamacji: a) imię i nazwisko, b) adres do korespondencji, c) w przypadku wyboru adresu poczty e-mail jako formy kontaktu - adres poczty elektronicznej (e-mail), d) miejsce i datę zdarzenia oraz wskazany w zgłoszeniu adres email Użytkownika, którego dotyczy reklamacja, e) przyczynę reklamacji wraz z jej uzasadnieniem oraz treść żądania. Odmowa podania przez Uczestnika ww. danych uniemożliwi rozpatrzenie jego reklamacji.

O sposobie rozpatrzenia reklamacji osoba zgłaszająca reklamację zostanie poinformowana w terminie 30 (słownie: trzydziestu) dni od dnia jej złożenia zgodnie z danymi kontaktowymi wskazanymi w ust. 2 powyżej.

§5 Dane osobowe


Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – zwanego dalej RODO;

Organizator tj. Millennium Goodie Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod adresem 02-593 Warszawa, ul. Stanisława Żaryna 2A, informuje, że jest administratorem danych osobowych Uczestnika Konkursu.

Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych Uczestników sprawuje Inspektor Danych Osobowych (dalej „Inspektor”). Uczestnik może się skontaktować z Inspektorem we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, także w razie wątpliwości co do swoich praw.


adres: Inspektor Ochrony Danych, Millennium Goodie Sp. z o.o., ul. Stanisława Żaryna 2A, 02-593 Warszawa.

e-mail: iod@goodie.pl


4.Dane osobowe Uczestnika przetwarzane są w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez co oznacza w szczególności:

Przeprowadzenie Sprzedaży Premiowej oraz wydanie nagrody

rozpatrywanie reklamacji zgłoszonych przez Uczestnika,

obrona przed roszczeniami.


5.Podstawą prawną przetwarzania przez Organizatora danych osobowych Uczestnika w celu wskazanym w ust. 4 powyżej jest:

prawnie uzasadniony interes Organizatora (zgodnie z art. 6. ust. 1 lit. f RODO), w celu realizacji reklamacji zgłoszonych przez Uczestnika;

prawnie uzasadniony interes Organizatora (zgodnie z art. 6. ust. 1 lit. f RODO) - w celu obsługi, dochodzenia i obrony w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń;


6.Dane osobowe Uczestnika mogą być ujawniane przez Organizatora podmiotom z nim współpracującym na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych, w szczególności podmiotom świadczącym usługi księgowe, archiwizacyjne.


7.Dane osobowe Uczestnika przetwarzane są przez okres realizacji Sprzedaży Premiowej, a także do czasu wygaśnięcia wzajemnych roszczeń wynikających z Konkursu.


8.Uczestnikowi przysługuje prawo do żądania od Organizatora dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania np. w sytuacji gdy są nieprawidłowe lub niekompletne, a także ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do przeniesienia danych do innego administratora.


9.Uczestnikowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.


10.Podanie przez Uczestnika danych osobowych jest niezbędne do obsługi procesu reklamacji. Odmowa podania przez Uczestnika danych osobowych uniemożliwi realizację reklamacji zgłoszonej przez Uczestnika.