Dowiedz się więcej -

zobacz najczęściej zadawane pytania

Icon

Dla Pracodawcy:

Icon

Czym jest eKarta podarunkowa goodie?

eKarta podarunkowa to wirtualna karta przedpłacona (prepaid), wydawana przez Bank Millennium S.A. w systemie płatniczym Visa. Możesz ją aktywować w bezpłatnej aplikacji goodie. eKartą możesz płacić online (podając dane karty) lub stacjonarnie - korzystając z wirtualnego portfela: Portfel Google lub Apple Pay. eKarta jest zawsze pod ręką - jej saldo możesz sprawdzić w aplikacji goodie w dowolnym momencie.

W jaki sposób zamówić eKartę goodie?

Icon

W celu poznania dokładnych warunków współpracy i złożenia zamówienia prosimy o kontakt z Działem Kart Podarunkowych:

Marta Żelazowska
Giftcard Partner Manager MARTA.ZELAZOWSKA@goodie.pl
mob: +48 507965805

Ile czasu trwa realizacja zamówienia?

Icon

Twoje zamówienie zrealizujemy w 48 h od zaksięgowania środków. Nie musisz przekazywać nam żadnych danych Twoich Pracowników.

Czy w ofercie goodie są też karty plastikowe?

Icon

Nie, nasze rozwiązanie jest w pełni cyfrowe. W związku z tym, nie udostępniamy kart plastikowych. Naszą ofertę stworzyliśmy w duchu eko, dlatego nie używamy plastiku, co również wpływa na atrakcyjność cenową i terminową oferty.

Icon

W jaki sposób mogę przekazać eKarty Pracownikom?

eKartę przekazuje się poprzez goodie kody (upoważniają Pracownika do odbioru i aktywacji eKarty w aplikacji goodie). Pracodawca przekazuje Pracownikom eKartę goodie w dowolny sposób: wysyłka e-mail, SMS, komunikator wewnętrzny.

Icon

Gdzie Pracownicy mogą zrealizować płatność?

To zależy od oferty, jaką wybierze Pracodawca. eKartą goodie można płacić w dowolnym polskim sklepie internetowym i stacjonarnym (przy włączonej usłudze NFC w telefonie). Natomiast eKartą zawężoną (np. do restauracji, stacji paliwowych czy sklepów z dobrami luksusowymi) Pracownik może płacić tylko w punktach sprzedażowych prowadzących daną działalność.

Icon

W jaki sposób Pracownik mający problem z eKartą może się skontaktować z goodie?

Pracownik może wysłać zgłoszenie na dwa sposoby: mailowe na adres: kontakt@goodie.pl lub za pośrednictwem formularza kontaktowego (Profil >> Wyślij wiadomość >> eKarty podarunkowe).


Zgłoszenie zostanie automatycznie przekierowane do działu Customer Care, który jak najszybciej udzieli pomocy i wyjaśni indywidualnie sprawę.

Icon

Czy udostępniane są materiały i instrukcje dla Pracowników?

Tak, nasi Partnerzy mogą liczyć na nasze wsparcie również w tym zakresie. Po dopełnieniu formalności dot. zamówienia Pracodawca otrzyma od nas pakiet materiałów edukacyjnych, który zawiera m.in.: filmik instruktażowy, a także niezbędne informacje dot. odbioru i aktywacji eKarty.

Icon

Czy aplikacja i materiały udostępniane są w wersji anglojęzycznej?

Tak, aplikacja i materiały są dostępne również w wersji anglojęzycznej.

Icon

Czy eKarty podarunkowe goodie upoważniają do ulg podatkowych w przypadku finansowania ich z ZFŚS?

PODATEK DOCHODOWY
eKarta podarunkowa zasilona środkami pieniężnymi jest kwalifikowana jako świadczenie pieniężne zgodnie z art. 21 ust. 1 pkt 67 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. Potwierdzają to liczne interpretacje Ministra Finansów, np. interpretacja indywidualna z dnia 18 września 2019 r. wydana przez Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej o sygn. 0113-KDIPT2-3.4011.418.2019.1.GG.
Tak więc przyjmuje się, że środki pieniężne to także środki występujące m.in. na podarunkowych kartach prepaid, którymi pracownik może swobodnie dysponować celem nabycia towarów i usług do określonej wartości.
Karty podarunkowe pre-paid do wartości 2000 zł mogą korzystać z powyższego zwolnienia z podatku dochodowego od osób fizycznych.

ZUS
Karty podarunkowe prepaid do wartości 2000 zł finansowane z ZFŚS są wolne od składek ZUS.

Icon

Czy mogę zakupić w goodie eKartę dedykowaną np. tylko do restauracji?

Tak, eKartę goodie można zawęzić zgodnie z preferencjami zamawiającego. Dzięki tej funkcjonalności eKarty mogą być dedykowane do wykorzystania w wybranych markach lub do rodzaju działalności np. w restauracjach.

Icon

Czy eKarty można ponownie doładować?

Obecnie nie jest to możliwe, ale pracujemy nad takim rozwiązaniem.

Dla Pracownika:

Icon

Czym jest eKarta podarunkowa goodie?

eKarta podarunkowa to wirtualna karta przedpłacona (prepaid), wydawana przez Bank Millennium S.A. w systemie płatniczym Visa. Możesz ją aktywować w bezpłatnej aplikacji goodie. eKartą możesz płacić online (podając dane karty) lub stacjonarnie - korzystając z wirtualnego portfela: Portfel Google lub Apple Pay. eKarta jest zawsze pod ręką - jej saldo możesz sprawdzić w aplikacji goodie w dowolnym momencie.

Icon

Czy eKartę można ponownie zasilić lub połączyć eKarty podarunkowe?

eKarta podarunkowa nie może zostać ponownie zasilona. Możesz zakupić kolejną eKartę. Nie jest też możliwe połączenie kilku eKart podarunkowych w jedną. Podczas zakupów stacjonarnych część kwoty możesz opłacić za pomocą ww. eKarty, a pozostałą za pomocą innej karty płatniczej lub gotówki.

Icon

Jaki jest termin ważności eKarty podarunkowej?

Twoja eKarta Podarunkowa jest ważna w okresie 12 miesięcy od daty aktywacji.

Zawsze możesz sprawdzić termin ważności swojej eKarty w aplikacji goodie:

Twoje goodie >> Twoje eKarty podarunkowe >> wybierz kartę, aby zobaczyć jej szczegóły - tam znajdziesz datę ważności.

Icon

W jakim czasie należy aktywować eKartę podarunkową?

Termin przewidziany na aktywację eKarty otrzymasz w komunikacie wraz z kodem aktywacyjnym.

Icon

Podałem zły telefon kontaktowy podczas aktywacji - czy mogę zmienić numer telefonu przypisany do eKarty Podarunkowej?

Jeśli na etapie aktywacji eKarty został podany błędny nr telefonu - napisz do nas wiadomość e-mail na adres: kontakt@goodie.pl - podając błędny oraz prawidłowy numer kontaktowy, a my go zmienimy.

Icon

Co zrobić, kiedy nie widzę danych eKarty?

W przypadku braku widoczności danych eKarty podarunkowej prosimy o podjęcie następujących kroków:

1. Pobierz ze Sklepu Play/App Store najnowszą wersję aplikacji goodie.

Jeżeli to nie pomoże, przejdź do kolejnego kroku:

2. Zamknij inne aplikacje, które są uruchomione w tle. Gdyby problem nadal występował prosimy o wiadomość z informacją o rodzaju systemu operacyjnego telefonu (np. Android, iOS) oraz wersji aplikacji goodie (Profil >> O aplikacji >> Wersja aplikacji) na adres: kontakt@goodie.pl

Icon

Nie widzę swojej eKarty w aplikacji goodie - co mam zrobić?

1. Sprawdź, czy zalogowałeś się na adres e-mail podany przy aktywacji eKarty w aplikacji goodie. Jeżeli nie, zaloguj się właściwym adresem e-mail.

Jeżeli opisana sytuacja nie dotyczy Twojego przypadku, przejdź do punktu nr 2:
2. Sprawdź czy Twoja eKarta goodie nie została przeniesiona do Archiwum.

Icon

Jak płacić eKartą dodaną do Portfel Google lub Apple Pay w sklepach stacjonarnych?

Aby płacić eKartą goodie należy sprawdzić czy Twój smartfon posiada usługę NFC i jest ona włączona (Ustawienia >> Połączenia >> NFC).
Po dodaniu eKarty do aplikacji Portfel Google lub Apple Wallet należy ustawić ją jako domyślną, a następnie zbliżyć telefon do terminala tak, jak podczas płatności zwykłą kartą.
Dodatkowo, w aplikacji Apple Wallet potrzebne będzie użycie odcisku palca lub wizerunku twarzy w celu potwierdzenia płatności.

W aplikacji Portfel Google dla transakcji powyżej 100 zł wymagane będzie podanie na terminalu płatniczym kodu PIN zdefiniowanego w aplikacji goodie przy eKarcie.
Płatności eKartami goodie można dokonywać w sklepach internetowych i stacjonarnych, które prowadzą swoją działalność na terenie Polski.

Icon

W jaki sposób płacić eKartą w sklepach online?

Podczas zakupów online możesz skorzystać z płatności za pomocą eKarty goodie w wszystkich sklepach na terenie Polski, które posiadają opcję płatności kartą. Jest to możliwe po wyborze opcji „Płatność kartą”, a następnie przepisaniu danych eKarty goodie (numer karty, data ważności, kod CVV) w odpowiednie pola.


Uwaga: nie dokonasz płatności online, jeżeli wybrany przez Ciebie sklep jest zarejestrowany poza Polską.

Icon

Czy mogę dopłacić różnicę, jeśli chcę kupić coś droższego, niż kwota dostępna na eKarcie?

Tak, dopłata za zakupy jest możliwa w sklepach stacjonarnych. Możesz poprosić sprzedawcę o podzielenie płatności i zapłacić eKartą do wysokości salda dostępnego, a następnie użyć innej karty płatniczej lub gotówki.


Uwaga: dopłata w sklepach internetowych nie jest możliwa.

Icon

Dlaczego płatność eKartą została odrzucona?

Sprawdź, czy wystąpiła jedna z sytuacji poniżej, która mogła spowodować odrzucenie Twojej transakcji:
1. Niewystarczająca ilość środków na eKarcie.
2. Błędnie przepisane danych eKarty.
3. Jeżeli Twoja eKarta została przekazana przez Pracodawcę - sprawdź czy eKarta nie została zawężona do konkretnych marek, w których możesz dokonać zakupów.Taka informacja powinna być zawarta w komunikacie wraz z przekazaniem kodu aktywacyjnego eKarty.
4. Niepoprawne podanie hasła do płatności internetowych blokuje Twoją eKartę na 24 h. Po upływie 24 h możesz ponownie użyć eKarty.
5. Płatności eKartami goodie można dokonywać w sklepach internetowych i stacjonarnych, które prowadzą swoją działalność w Polsce.
W przypadku sklepów zarejestrowanych poza granicami naszego kraju nie ma możliwości płatności.

Icon

Czy mogę sprawdzić ile środków pozostało na eKarcie i do kiedy są one dostępne?

Tak, saldo Twojej eKarty będzie widoczne w aplikacji goodie. Znajdziesz je w szczegółach karty (Twoje goodie >> Twoje eKarty podarunkowe >> Szczegóły karty).

Icon

Co zrobić, jeśli termin ważności eKarty już minął, a były na niej środki finansowe.

Czy mogę je odzyskać?

Niestety po upływie terminu ważności eKarty, zostanie ona dezaktywowana. Zgodnie z Regulaminem nie ma możliwości zwrotu środków finansowych, które na niej pozostały.

Icon

Kiedy należy ustawić kod PIN i w jaki sposób?

Nadanie PIN-u jest wymagane do autoryzacji transakcji powyżej 100 zł. W celu nadania PIN-u wystarczy, że zalogujesz się na konto w aplikacji goodie i przejdziesz do sekcji "Twoje eKarty podarunkowe". W tym miejscu znajdziesz przycisk "Ustaw kod PIN", po jego kliknięciu będzie możliwe ustawienie 4-cyfrowego kodu.

Icon

Nie mogę zalogować się na swoje konto w aplikacji goodie.

W przypadku problemów z logowaniem do aplikacji goodie – sprawdź, czy używasz poprawnych danych (tożsame z podanymi na etapie rejestracji). Jeśli Twój problem nie został rozwiązany, napisz do nas wiadomość e-mail na adres: kontakt@goodie.pl, w której podasz swój nr telefonu. Dzięki temu będziemy mogli zweryfikować na jaki adres e-mail zostało założone Twoje konto w aplikacji goodie.

Icon

Przy korzystaniu z aplikacji pojawił się komunikat "BRAK POŁĄCZENIA Z INTERNETEM"

W przypadku pojawienia się komunikatu o braku połączenia z Internetem prosimy o podjęcie następujących kroków:
1. Wyloguj się i zaloguj ponownie do aplikacji goodie.
2. Pobierz ze sklepu Google Pay lub App Store najnowszą wersję aplikacji goodie.
3. Zamknij inne aplikacje, które są uruchomione w tle.
4. Wyczyść pamięć podręczną i dane aplikacji.
5. Jeśli powyższe rozwiązania nie pomogą, prosimy o zalogowanie się do aplikacji na innym smartfonie.
Gdyby problem nadal występował prosimy o wiadomość e-mail na adres: kontakt@goodie.pl z informacją o rodzaju systemu operacyjnego telefonu (np. Android, iOS) oraz wersji aplikacji goodie (Profil >> O aplikacji >> Wersja aplikacji).

Icon

Jak wykorzystać wszystkie środki z eKarty?



Wykorzystanie wszystkich środków z eKarty podarunkowej jest możliwe przy płatnościach w sklepach stacjonarnych, po dodaniu eKarty do aplikacji Portfel Google lub Apple Pay. Jeżeli środki na karcie są niewystarczające, należy poprosić sprzedawcę o podzielenie płatności, tak by móc dopłacić różnicę inną kartą lub gotówką.

Icon

Czy zapłacę eKartą goodie za abonament lub subskrypcję?



Nie, ponieważ platformy z subskrypcjami oraz operatorzy abonentowi nie akceptują kart przedpłaconych.